Доставка

1. Куди ми доставляємо товар?

Інтернет-магазин R&A здійснює доставку:

  1. у всі міста України (Київ, Одеса, Дніпро, Львів, Харків, Запоріжжя, Івано-Франківськ та інші)
  2. в країни колишнього СНД (Білорусь, Грузію, Латвію, Литву, Казахстан, Киргистан, Молдавію, Росію, Узбекистан, Естонію)
  3. в країни Європейського Союзу: Польща, Німеччина, Австрія, Італія, Франція, Нідерланди, Данія, Греція, Швеція, Бельгія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Латвія, Литва, Естонія, Словенія, Люксембург, Іспанія, Португалія.

2. Звідки відправляється товар?

  • Частина товарів відправляється зі складу в Україні, в Києві.
  • Частина товарів відправляються зі складів виробників, із Північній Америці (США, Канада) і Європі. Постачання здійснює сам виробник.

3.  Як відбувається доставка товару покупцеві?

  1. Товари, які знаходяться на складі в Києві відправляються покупцеві на зазначений ним адресу або відділення служби доставки на протязі 1-2 робочих днів після оформлення покупцем замовлення на сайті або через call-цетру.
  2. Товари, які знаходяться на складі в Північній Америці (США, Канада) або Європі, після оформлення замовлення покупцем на сайті або через call-цетру проходять наступну процедуру.
    1. Формування замовлення 1 5 днів (товари можуть бути на різних складах, які розташовані по всій країні і потрібен час, щоб їх зібрати разом)
    2. Доставка товарів з Америки або Європи в офіс, до Києва, де менеджер виробляє їх огляд, документально фіксує товарний вигляд (відсутність, наявність дефектів якщо такі з'явилися під час перевезення), фотографує вироби, якщо є зауваження ми зв'язуємося з покупцем, про все повідомляємо і ви приймаєте рішення: відмовитися від покупки з поверненням усієї вартості товару, купити зі знижкою або ін.
    3. Після вищевикладених операцій замовлення відправляється покупцю на вказану їм при оформленні замовлення (на сайті online або call-цетру) адреса або відділення служби доставки. Документація і фотографії вироби зберігаються 20 днів.

4. Терміни доставки


в Україну

в країни СНД з Києва

в країни Європи з Києва

  1. Доставка товару зі склад в Україні - 1-3 раб/дня.
  2. Доставка товарів з Європи -  5-7 раб/днів.*
  3. Доставка товарів з Північної Америки (США, Канади) -  7-10 раб/днів.*
  1. Білорусь - 6-8 раб/днів
  2. Грузія - 8-12 раб/днів.
  3. Латвія, Литва , Естонія-7-10 раб/днів
  4. Казахстан, Киргизстан, Узбекистан-14-28 раб/днів
  5. Молдова -
  6. Росія-14-28 раб/днів
  1. Польща, Німеччина, Австрія, Італія, Франція, Нідерланди, Данія, Греція, Швеція, Бельгія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Латвія, Литва, Естонія, Словенія, Люксембург, Іспанія, Португалія - 7-10 раб/днів

* Через триваючу світової пандемії, пов'язаної з коронавірусів (COVID-19) наші перевізники стикаються з надзвичайно великими обсягами перевезень і не можуть гарантувати терміни доставки, тому термін доставки вашого товару може бути збільшений ще на 5-7 днів. Приносимо вибачення за незручності, але це світова тенденція, яка впливає на всіх.


5. Що впливає на терміни доставки?

Доставка в Україну, країни СНД, Європу, кур'єром, відділення служб доставкиМи вказуємо максимальний період доставки, який в реальності менше заявленого, так як враховуємо всі можливі умови, які потенційно можуть вплинути на час доставки товару покупцеві.

Факторами, що впливають на час доставки є:

  1. ваше місцезнаходження (Країна, Місто, область, регіон) і віддаленість від пункту відправки з Києва.
  2. обрана вами стороння служба доставки, у якої свій внутрішній розпорядок і графік роботи, відмінний від (відразу відзначимо, що такі випадки дуже рідкісні і за весь час нашої роботи їх було всього два, але в будь-якому випадку ми зобов'язані вас про це попередити).
  3. сума післяплати (якщо такою буде, актуально тільки для України), в середньому 20-30 грн + % від суми післяплати.

Акцентуємо вашу увагу на тому, що інтернет-магазин R&A і наші партнери (сторонні служби доставки) завжди прагне скоротити до мінімуму час виконання замовлення та отримання вами товару, а його очікування комфортним. Ми постійно покращуємо логістику і знаходимо нові рішення поліпшення сервісу. співпрацюємо з провідними службами доставки по Україні та за кордон, в оперативності та надійності яких ми не раз переконувалися.


6. Способи доставки

Ви можете вибрати один з нижченаведених варіантів доставки товару.

  1. Доставка кур'єром по Києву службою доставки інтернет-магазину R&A
  2. Доставка кур'єром сторонньої служби доставки (перелік див. нижче)
  3. Доставка в відділення служби доставки (див. нижче).

7. Вартість доставки

  1. Доставка товарів по Україні, в країни СНД і Європи зі складу в Києві за тарифами обраного вами перевізника. Доставки кур'єром інтернет-магазину R & A по Києву - 50 ₴.
  2. Доставка товарів з Північної Америки в Україні - від 10 $.
    • Вартість залежить від ваги і кількості виробів, в розрахунку 1 кг = 10 $, кожний наступний + 5.5 $ (на 16-й день після покупки товару ви можете повернути цю суму назад див. нижче).
    • При оплаті сума перераховується на українську гривню за банківським курсом на момент оформлення замовлення.
    • Безкоштовна доставка товарів по Україні в зазначений покупцем відділення перевізника, а також кур'єром інтернет-магазину R & A по Києву.
    • При оформленні оплати післяплатою, ви оплачуєте вартість витрат пов'язаних з післяплатою за тарифами перевізника. Стандартна вартість послуг післяплати складається з вартості зворотної посилки +% від суми післяплати.
    • Доставка кур'єром по Києву безкоштовно, доставка кур'єром служби доставки в інших містах України оплачується окремо + 50 ₴.
  3. Доставка в країни СНД і Європи включає вартості доставки товарів з Північної Америки або Європи в Україні + вартість доставки з Києва на вказаний покупцем адреса.
  4. Доставка кур'єром за адресою є
  5. При оформленні замовлення ви вибираєте спосіб доставки, де порахована і вказана вартість.
  6. Вам пропонується найменша сума за доставку з можливих.
  7. Надалі ми будемо оптимізувати доставку в країни СНД і Європи, яка незабаром буде безпосередньо з Північної Америки


8. Повернення вартості доставки

При замовленні от 2000 ₴, на п'ятнадцятий день після виконання замовлення (звіт починається з наступного дня після 100% оплати і отримання покупцем товару) ви подаєте запит на повернення вартості доставки зі США, Канади та Європи в Україні і на протязі 3 робочих днів вам повертається сума на банківську карту, з якої проводилася оплата. Важливо, щоб ваша банківська карта була без комісія на переказ грошових коштів, в протилежному випадку магазин залишає за собою право вимагати номер іншої картки або суму комісія включити витрати покупця.


9. Сторонні служби доставки їх відділення і тарифи


ми співпрацюємо тільки з перевіреним, добре зарекомендували себе службами доставка. Вартість доставки згідно тарифів обраного Вами перевізника, так само як ми відзначали вище це буде відображатися на часі доставки. Далі познайомтеся з нашими партнерами та їх послугами.



Служба доставки по Україні "Нова Пошта"



Міжнародна служба доставки Meest Express



Служба доставки по Україні, Снд, Європи "Інтайм"



Міжнародна служба доставки DHL



УКРПОШТА - служба доставки по Україні, за кордон



Відділення »



Карта відділень »



Відділення »



Відстежити вантаж »


Представництва »



Тарифи по Україні »



Калькулятор (Україна) »



Калькулятор по Україні »



MyDHL »



Тариф "Стандарт", " Україна »



Міжнародні тарифи »



Міжнародна доставка »



Міжнародна доставка »



См. MyDHL ↑



Міжнародне відправлення »



10. Як відбувається оформлення і процес доставки?

  1. Ви робить online-замовлення на сайті і вибираєте підходящий для вас спосіб доставки (якщо ви обираєте доставку на відділення сторонньої служби, то ви повинні вказати в коментарях до замовлення номер або адреса відділення сторонньої служби. Після цього з вами зв'язується оператор і уточнює інформацію. Якщо ви не вказали адресу або номер відділення оператор впише це в замовлення з ваших слів, після чого ви зможете це побачити в особистому кабінеті .
  2. Ви можете зробити замовлення через наш call-центр і повідомити оператору всю інформацію, яку він внесе у ваше замовлення.
  3. після всіх процедур по оплаті товару ви отримуєте повідомлення на електронну пошту про відправку товару зі складу,прибуття його в Україну і відправку  по Україні.
  4. ви можете простежити рух товару з Києві по Україні або в СНД, Європу в сервісі сторонньої служби доставки.
  5. після прибуття товару у відділення сторонньої служби Ви отримуєте смс-повідомлення і запрошення забрати товар.
  6. Якщо ви замовили кур'єрську доставку, то з вами зв'язується кур'єр і домовляється про час доставки.
  7. Якщо ви оформили доставку товару у відділення сторонньої служби доставки, то отримуєте товар там.
  8. Отримуючи товар ви повинні виконати важливі процедури, зазначені в наступному пункті. Це важливо для обміну або повернення товару, так як в разі їх не дотримання ви не зможете його повернути або обміняти. 
  9. Якщо ваше замовлення от 2000 ₴ і жоден з товарів не був повернутий, то через 15-ть днів після покупки товару (з наступного дня після 100% оплати і отримання товару) ви зв'язуєтеся з нами і підтверджуєте повернення вартості доставки товару (ів) з США, Канади, Європи в Україні (Київ) на банківську карту. Важливо, щоб на карта була без комісія на переказ грошових коштів.

11. Що потрібно зробити при отриманні товару?


Виробники дуже педантичні в питаннях гарантії, обміну та повернення товарів. Європейські та американські (тобто світові) критерії якості товару, так само поширюються на процедуру обміну і повернення, яку дуже важливо дотримуватися. (більш докладно за запропонованою раніше посилання). І першим кроком до цього є одержання товару, так як виявити дефекти, отримані при перевезенні, критично важливо відразу (як ми акцентували вашу увагу вище, наш менеджер перевіряє товар і фіксує його на фото, яке в разі потреби може бути надіслано вам). Ми співпрацюємо з відомими у всьому світі брендами, але товар може проходити через безліч сторонніх рук, а як ви розумієте людський фактор ніхто не виключає. Тому при отриманні товару перевірте його і в разі виникнення нижченаведених проблем, повідомте будь ласка нам.

    При отриманні товару

    1. подивіться чи не була порушена упаковка чи немає яких-небудь ушкоджень;
    2. вміст посилки і цілісність виробів;
    3. наявність позицій по товарному чеку;
    4. перевірте відповідність розміру, кольору і інших опцій товару тому, що ви замовляли;
    5. будьте уважні з упаковкою, при поверненні товар повинен виглядати точно так само;
    6. Якщо виникли якісь питання або претензії повідомте нам відразу;
    7. ви забираєте товар і якщо раніше був обраний післяплата, то оплачуєте решту суми;
    8. З цього моменту ваше замовлення вважається виконаним.

    Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання задайте нам і ми неодмінно на нього відповімо.