у всі міста України (Київ, Одеса, Дніпро, Львів, Харків, Запоріжжя, Івано-Франківськ та інші)
в країни колишнього СНД (Білорусь, Грузію, Латвію, Литву, Казахстан, Киргистан, Молдавію, Росію, Узбекистан, Естонію)
в країни Європейського Союзу: Польща, Німеччина, Австрія, Італія, Франція, Нідерланди, Данія, Греція, Швеція, Бельгія, Чехія, Словаччина, Угорщина, Латвія, Литва, Естонія, Словенія, Люксембург, Іспанія, Португалія.
2. Звідки відправляється товар?
Частина товарів відправляється зі складу в Україні, в Києві.
Частина товарів відправляються зі складів виробників, із Північній Америці (США, Канада) і Європі. Постачання здійснює сам виробник.
3. Як відбувається доставка товару покупцеві?
Товари, які знаходяться на складі в Києві відправляються покупцеві на зазначений ним адресу або відділення служби доставки на протязі 1-2 робочих днів після оформлення покупцем замовлення на сайті або через call-цетру.
Товари, які знаходяться на складі в Північній Америці (США, Канада) або Європі, після оформлення замовлення покупцем на сайті або через call-цетру проходять наступну процедуру.
Формування замовлення 1 5 днів (товари можуть бути на різних складах, які розташовані по всій країні і потрібен час, щоб їх зібрати разом)
Доставка товарів з Америки або Європи в офіс, до Києва, де менеджер виробляє їх огляд, документально фіксує товарний вигляд (відсутність, наявність дефектів якщо такі з'явилися під час перевезення), фотографує вироби, якщо є зауваження ми зв'язуємося з покупцем, про все повідомляємо і ви приймаєте рішення: відмовитися від покупки з поверненням усієї вартості товару, купити зі знижкою або ін.
Після вищевикладених операцій замовлення відправляється покупцю на вказану їм при оформленні замовлення (на сайті online або call-цетру) адреса або відділення служби доставки. Документація і фотографії вироби зберігаються 20 днів.
4. Терміни доставки
в Україну
в країни СНД з Києва
в країни Європи з Києва
Доставка товару зі склад в Україні - 1-3 раб/дня.
Доставка товарів з Європи - 5-7 раб/днів.*
Доставка товарів з Північної Америки (США, Канади) - 7-10 раб/днів.*
* Через триваючу світової пандемії, пов'язаної з коронавірусів (COVID-19) наші перевізники стикаються з надзвичайно великими обсягами перевезень і не можуть гарантувати терміни доставки, тому термін доставки вашого товару може бути збільшений ще на 5-7 днів. Приносимо вибачення за незручності, але це світова тенденція, яка впливає на всіх.
5. Що впливає на терміни доставки?
Ми вказуємо максимальний період доставки, який в реальності менше заявленого, так як враховуємо всі можливі умови, які потенційно можуть вплинути на час доставки товару покупцеві.
Факторами, що впливають на час доставки є:
ваше місцезнаходження (Країна, Місто, область, регіон) і віддаленість від пункту відправки з Києва.
обрана вами стороння служба доставки, у якої свій внутрішній розпорядок і графік роботи, відмінний від (відразу відзначимо, що такі випадки дуже рідкісні і за весь час нашої роботи їх було всього два, але в будь-якому випадку ми зобов'язані вас про це попередити).
сума післяплати (якщо такою буде, актуально тільки для України), в середньому 20-30 грн + % від суми післяплати.
Акцентуємо вашу увагу на тому, що інтернет-магазин R&A і наші партнери (сторонні служби доставки) завжди прагне скоротити до мінімуму час виконання замовлення та отримання вами товару, а його очікування комфортним. Ми постійно покращуємо логістику і знаходимо нові рішення поліпшення сервісу. співпрацюємо з провідними службами доставки по Україні та за кордон, в оперативності та надійності яких ми не раз переконувалися.
6. Способи доставки
Ви можете вибрати один з нижченаведених варіантів доставки товару.
Доставка кур'єром по Києву службою доставки інтернет-магазину R&A
Доставка кур'єром сторонньої служби доставки (перелік див. нижче)
Доставка в відділення служби доставки (див. нижче).
7. Вартість доставки
Доставка товарів по Україні, в країни СНД і Європи зі складу в Києві за тарифами обраного вами перевізника. Доставки кур'єром інтернет-магазину R & A по Києву - 50 ₴.
Доставка товарів з Північної Америки в Україні - від 10 $.
Вартість залежить від ваги і кількості виробів, в розрахунку 1 кг = 10 $, кожний наступний + 5.5 $ (на 16-й день після покупки товару ви можете повернути цю суму назад див. нижче).
При оплаті сума перераховується на українську гривню за банківським курсом на момент оформлення замовлення.
Безкоштовна доставка товарів по Україні в зазначений покупцем відділення перевізника, а також кур'єром інтернет-магазину R & A по Києву.
При оформленні оплати післяплатою, ви оплачуєте вартість витрат пов'язаних з післяплатою за тарифами перевізника. Стандартна вартість послуг післяплати складається з вартості зворотної посилки +% від суми післяплати.
Доставка кур'єром по Києву безкоштовно, доставка кур'єром служби доставки в інших містах України оплачується окремо + 50 ₴.
Доставка в країни СНД і Європи включає вартості доставки товарів з Північної Америки або Європи в Україні + вартість доставки з Києва на вказаний покупцем адреса.
Доставка кур'єром за адресою є
При оформленні замовлення ви вибираєте спосіб доставки, де порахована і вказана вартість.
Вам пропонується найменша сума за доставку з можливих.
Надалі ми будемо оптимізувати доставку в країни СНД і Європи, яка незабаром буде безпосередньо з Північної Америки
8. Повернення вартості доставки
При замовленні от 2000 ₴, на п'ятнадцятий день після виконання замовлення (звіт починається з наступного дня після 100% оплати і отримання покупцем товару) ви подаєте запит на повернення вартості доставки зі США, Канади та Європи в Україні і на протязі 3 робочих днів вам повертається сума на банківську карту, з якої проводилася оплата. Важливо, щоб ваша банківська карта була без комісія на переказ грошових коштів, в протилежному випадку магазин залишає за собою право вимагати номер іншої картки або суму комісія включити витрати покупця.
9. Сторонні служби доставки їх відділення і тарифи
ми співпрацюємо тільки з перевіреним, добре зарекомендували себе службами доставка. Вартість доставки згідно тарифів обраного Вами перевізника, так само як ми відзначали вище це буде відображатися на часі доставки. Далі познайомтеся з нашими партнерами та їх послугами.
Ви робить online-замовлення на сайті і вибираєте підходящий для вас спосіб доставки (якщо ви обираєте доставку на відділення сторонньої служби, то ви повинні вказати в коментарях до замовлення номер або адреса відділення сторонньої служби. Після цього з вами зв'язується оператор і уточнює інформацію. Якщо ви не вказали адресу або номер відділення оператор впише це в замовлення з ваших слів, після чого ви зможете це побачити в особистому кабінеті .
Ви можете зробити замовлення через наш call-центр і повідомити оператору всю інформацію, яку він внесе у ваше замовлення.
після всіх процедур по оплаті товару ви отримуєте повідомлення на електронну пошту про відправку товару зі складу,прибуття його в Україну і відправку по Україні.
ви можете простежити рух товару з Києві по Україні або в СНД, Європу в сервісі сторонньої служби доставки.
після прибуття товару у відділення сторонньої служби Ви отримуєте смс-повідомлення і запрошення забрати товар.
Якщо ви замовили кур'єрську доставку, то з вами зв'язується кур'єр і домовляється про час доставки.
Якщо ви оформили доставку товару у відділення сторонньої служби доставки, то отримуєте товар там.
Отримуючи товар ви повинні виконати важливі процедури, зазначені в наступному пункті. Це важливо для обміну або повернення товару, так як в разі їх не дотримання ви не зможете його повернути або обміняти.
Якщо ваше замовлення от 2000 ₴ і жоден з товарів не був повернутий, то через 15-ть днів після покупки товару (з наступного дня після 100% оплати і отримання товару) ви зв'язуєтеся з нами і підтверджуєте повернення вартості доставки товару (ів) з США, Канади, Європи в Україні (Київ) на банківську карту. Важливо, щоб на карта була без комісія на переказ грошових коштів.
11. Що потрібно зробити при отриманні товару?
Виробники дуже педантичні в питаннях гарантії, обміну та повернення товарів. Європейські та американські (тобто світові) критерії якості товару, так само поширюються на процедуру обміну і повернення, яку дуже важливо дотримуватися. (більш докладно за запропонованою раніше посилання). І першим кроком до цього є одержання товару, так як виявити дефекти, отримані при перевезенні, критично важливо відразу (як ми акцентували вашу увагу вище, наш менеджер перевіряє товар і фіксує його на фото, яке в разі потреби може бути надіслано вам). Ми співпрацюємо з відомими у всьому світі брендами, але товар може проходити через безліч сторонніх рук, а як ви розумієте людський фактор ніхто не виключає. Тому при отриманні товару перевірте його і в разі виникнення нижченаведених проблем, повідомте будь ласка нам.
При отриманні товару
подивіться чи не була порушена упаковка чи немає яких-небудь ушкоджень;
вміст посилки і цілісність виробів;
наявність позицій по товарному чеку;
перевірте відповідність розміру, кольору і інших опцій товару тому, що ви замовляли;
будьте уважні з упаковкою, при поверненні товар повинен виглядати точно так само;
Якщо виникли якісь питання або претензії повідомте нам відразу;
ви забираєте товар і якщо раніше був обраний післяплата, то оплачуєте решту суми;
З цього моменту ваше замовлення вважається виконаним.
Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання задайте нам і ми неодмінно на нього відповімо.